Tisdag.

Inte hänt ett skit idag. Kikat film å vart väldigt utråkad. Lotta sitter nu å gör tentan. Hoppas det går bra för henne. Kom just hem från slemmis, var dit å köpte kattmat för sista kronorna....det är bara förjävligt att man ska behöva leva så hära. Måste börja jobba å vill faktiskt ha ett jobb nu. Orkar inte bara sitta hemma å inte göra nada nå mera. Vem vill leva så. (?)

Tråkigt liv man har just nu, å bara en massa problem. Jobbigt värre.
Även virus på datan man fått. Så klart det skulle drabba mig. Vem annars.

Tentaröj på lördag, hoppas det blir av för min del så jag kan supa skallen av mig.
Eller åtminstone supa bort alla problem, iaf för stunden.

Sofie kommer inte i helgen heller, men det visste man ju redan. Tror på henne att hon ska komma till Luleå först när hon står på tågstationen hära i Luleå å jag ska komma å möta henne. Men det blir väl länge dit. Å jag orkar faktiskt inte bry mig nå mera. Varför ska jag ens orka tänka på om nån ska komma hit å hälsa på. Dom får fan göra vad dom vill å skita i att komma hit. Skiter faktiskt fullständigt i det. Så är det bara.

Göra nått annat nu.  But what?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0