Onsdag.

Vaknade vid sex tiden. Å kunde ej somna om. Men skulle ändå upp sju för att sen hänga med syster till rättegången men blidde inget med det. Blev att jag stannade hemma å skrev en jävla skit cv till arbetsförmedlingen, ska dit klockan två så.. Inte idas göra det tidigare så får egentligen skylla mig själv.
Så nu sitter man hära och har nada att göra. Tre timmar man ska dra in till staden. Lite väl lång tid att inte ha nått att göra på.
Men datan går jävligt segt å musiken funkar knappt, tom den är långsammare än vanligt så låtarna låter lite väl roligt. ;p Men när det väl går segt så går klockan snabbt å plötsligt har det gått nån timma. Egentligen bra men väldans irriterande!

Fick även ett brev på posten att jag fått pengar eller ska få om dom inte redan kommit in. Så nu är denna månad räddad. (:

Mår skit oxå, vet ej vad som är fel. Men börjar väl bli sjuk i guess. Jobbigt värre.
Men nu ska jag väl dra mig till tv:n å kika om det finns nått man kan glo på.

Btw snön har kommit den oxå. rätt mysigt det. :)

-OverAndOut.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0