Kan det bli tristare.

Inte hänt mycket denna vecka heller. Typ bara degat runt hemma, väldigt trist.
Skoj iaf att Anette & Love kikade förbi en sväng igår. Behöver sällskap om inte lite bara att prata i telefonen. Tack Sofie för att du finns. Helt onödiga samtal egentligen men hade inte vart skoj utan dom. (:

Nu är klockan väldigt sent igen, antingen kan man somna på nätterna och sova länge eller kan inte alls somna, ligger bara å vrider å vänder på sig i sängen och tänker på en massa gojja. Känner mig inte ens trött. Och jag som inte sov länge idag, enligt mig dårå. Borde vara trött nu. Men icke. Vad ska man hitta på nu då. (?) Kanske är nått bra på tv:n som man kan kika på. Men är fan less på tv:n så det inte är klokt. Jag har blitt ett tv-freak igen som jag var för några år sen. Var bara tvungen att sitta inne å se alla serier och filmer som gick då. Tur som det är så är jag inte lika beroende av tv:n nå mer. Men nu när man inte har ett skit att göra så blir det ju att kolla på tv:n och börjar kolla på nya serier eller kanske inte nya men nya för mig iaf å då blir man beroende igen. Gaah. Måste fan ta mig nått att göra på dagarna.

Men Emelie jobbar sista dagen imån, då kanske man kan umgås med henne lite iaf. Skoj det!
Saknar henne, inte träffat henne på evigheter nu. Och Marri oxå, fick iaf snacka lite med henne igår. Men hon var på jobbet så kunde inte prata länge då det kom några gubbar som hon skulle servera.
Men på lulekalaset om några veckor då fan får man träffa alla igen. Vad skoj vi ska ha! Supa gärnet alltså.  ;P

Saknar kissen oxå, är så van att ha han omkring mig. Men han kommer oxå om några veckor. Massa veckor faktiskt. Trist! Vill ha han hära nu.
Men snart kommer Lotta och Gucci iaf. Skoj det men jobbigt värre på nätterna när Gucci kommer och låter som en jäkla ångmaskin.  Gaash.

Jaja...ska väl ta ett till försök och sova dårå.
Godnatt på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0