En lista.

Snodde en lista från syster. ;p


Höger- eller vänsterhänt: Inte lika enkelt att skriva med vänster så höger.
Humör just nu: Jadu, bara trött och väldigt uttråkad. Men det är väl så efter massa festande.
Favoritgodis: Finns nog inget speciellt jag gillar men iaf dom vita och orange platta chokladerna i plockgodis är då goda på nått konstigt sätt. ;p
Är det nåt du absolut inte äter: Ärtsoppa, sill, potatis, köttbullar och även falukorv är inte heller så himla gott.
Kläder just nu: En linne och mjukisbyxor, varför idas klä upp sig på en söndag.
Musik just nu: Eminem feat. Nate Dogg - Shake that ass for me.
Vad sa du senast: Jadu inte sagt så himla mycket idag men det måste ha vart Gå ut! till vovven. (Får ej vara inne i sovrummet.)
Sommarplaner: Vara i Kiruna och förhoppningsvist åka till stockholm sen utomlands med vännerna. Å sen tillbax till Luleå.
Är du bra på matte: Rätt så bra iaf. Huvudräkning är då skojj. Helt sjukt, jag vet. ;p
Fisk eller badkruka: Jadu. ?
Saft eller alkohol: Inte så himla gott med saft så..
Längd och vikt: Längden varierar konstigt nog, senast på polisstationen var jag bara 61,5. Å innan det 62,5. Börjar redan krympa?! Vikten har jag ingen aning om. Orkar inte ens bry mig heller. Vikten gör inte personen.
Hur många kuddar sover du med: Minst två men hemma har jag då tre.
Favoritväder: Det beror på vad man är på för humör. Men massa sol är inte helt fel.

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig? Har inte planerat att åka till en öde ö så har inte funderat på det. Men vännerna kan man inte vara utan så dom helt klart.
Spelar du nåt instrument? Nånää inget sådant just nu, men kan faktiskt spela lite piano och trummor. Men var dock länge sen så vet ej om man kommer ihåg nått.
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska.
Sparare eller slösare? Mer åt sparare tror jag nog, iaf förr men nu har man börjat sätta sprätt på pengarna på en gång.
Vem är viktigast för dig? Blir nog familjen.
Bästa film? Ingen speciell just nu. Finns massa bra.
Tror på liv på andra planeter? Nej. Men hade vart lite skojj om man hade hittat några gröna gubbar på nån annan planet. ;p
Kommer du ihåg din första kärlek? Ja.
Älskar du henne/honom fortfarande? Ja.
Har du några homosexuella vänner? Joo det har jag.
Tror du på mirakel? Ibland och ibland inte.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Jo faktiskt. Men det är inte ofta man träffar på sånt.
Ser du dig själv som tolerant mot andra? Tror nog det ja.
Ser du på kärleken som ett misstag? Nä det gör jag väl inte.
Bio eller promenad? Bio med älsken men promenader med vännerna.
Är du kittlig? Nej.
Snarkar du? Nånää, men visst ibland kan väl det oxå hända. Men inget jag märker av själv iaf.
Stjärntecken? Tvillingarna.

Rädd för insekter: Rädd vet jag inte, men jag hatar allt som kryper och dom som bara finns dära när man vänder på hvudet typ. Kan då bli lite små skrajj. ;p
Äckligaste insekten: Är harskrankar (hur det nu stavas) insekter?
Största svaghet: Hmmm?
Bästa bok: Kommer inte på någon just nu..

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Räcker inte med bara en. Hade vilja kunna göra en massa. Men hade då vart skoj att kunna stoppa tiden och flytta grejer.
Chips, morötter eller godis? Chips.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Skriver väl då å då, när man har tid typ.
Har du nån flickvän/pojkvän? Ja.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har redan en massa piercingar och några taueringar. Men det kommer bli mera.
Stökigt eller välstädat? Välstädat. Man ska kunna hitta det man letar efter bara att komma ihåg vars man lagt det. Om nu minnet hade vart det bästa oxå. ;p
Gungar du på stolen? Ibland gör man väl det oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0