Lördag.

Blev fest igår. Inte alls planerat. Var väl okej. Men hade kunnat vara mycket roligare om det var mer folk man kände. Menmen.. Skoj att ändå göra nått, festa lite med Sofie oxå. var länge sen. Vi har alltid så skoj. Saknat det.

Nu sitter man på rummet igen. Bara så jobbigt att gå ut, en massa högt pratande och skrik. Hatar det. Blir så jäkla lätt irriterad. Jobbigt värre.

Vet sen inte ens när man ska fara tillbax till Luleå. Tänkte först nästa vecka. Men om jag nu inte skulle få jobbet, eller få jobba där lite då å då, så kanske jag stannar kvar i Kiruna till slutet av januari om jag nu får av mamma å pappa. Kan tänka mig att dom är rätt less på att ha massa folk hära. Men jag borde väl gå bra. Jag är ju faktiskt den lugnaste å tystaste å inte ställer till med massa bråk så dom orkar väl ha mig hära. ;p
Men får se helt enkelt, för det känns bara dumt att åka till Luleå å ändå inte ha råd att leva dära. Råkat slösa upp alla pengar. Inte bra men så kan det gå.
Kan oxå även vara bra om jag å lotta är ifrån varandra lite, vi går varandra på nerverna. Bara så himla jobbigt.

Nyårsafton imån oxå, hoppas det blir skoj.
Innan vet jag inte alls vad man ska göra, men det blir sen fest hos Joel. Vilka som kommer dit vette tusan, men får väl se några som man känner till är det då säkert.
Till Arran sen på kvällen, Lotta å co ska ju till Ferrum men jag känner mig mera hemma på Arran så dit blir det. Bara det blir okej.

Nu ska man väl försöka ta å hitta på nått annat att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0