En till lista.

Tio första:
Första bästa kompis: Karolina.
Första bil: Har inget körkort så ingen bil heller.
Första Kärlek: Bra fråga. (?)
Första husdjur: Tanja (Våran hund, sen en massa jävla djur..)
Första semester: Finland
Första skiva: Biwitched. ( Den första skivan jag betalade själv för. ;p )
Första jobb: Jadu.. ?
Första riktiga kärlek: Linus. ( Min älskling just nu. )
Första piercing: Öronen såklart.
Första konsert: Jadu.....minnet är bra men kort.

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Var ett tag sen men det måste ha vart en cider på Lulekalaset.
Sista bilfärden: Hmm...
Sista filmen du såg: Det var Pirates of the caribbean på bio.
Sista ringda telefonsamtalet: Pappa.
Sista bubbelbad: Tror fan att jag aldrig har badat bubbelbad. (?)
Sista spelade cd: Cd? Annars låten: Special D - Here I Am.
Sista kyssen: I tisdags.
Sista gången du grät: Det var ett bra tag sen..
Sista måltiden: Hårdbröd och oboý. (Nyttigt värre)

Åtta har du någonsin:
Dejtar någon av dina bästa kompisar: Nej.
Blivit arresterad: Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej.
Varit på TV: Nej. (?)
Fastnat på bild: Alltid.
Fått ditt hjärta korssat: Nej.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Det har jag skert gjort.
Haft one night stand: Ja.
Busringt till någon: Ja.

Sju saker du har på dig idag:
1.
Sockar.
2. Linne
3. Kjol
4. Underkläder.
5. En klocka.
6. Armband.
7. Räknas mina öronhängen? Då har jag de oxå.

Sex saker du har gjort idag:
1.
Sprungit på staden.
2. Träffat mamma & pappa ? Else-Maj.
3. Städat.
4. Sprungit i tvättis.
5. Matat katterna.
6. Suttit vid datan en massa.

Fem favoritsaker (utan rangordning):
1.
Vännerna
2. Familjen
3. Linus.
4.Kissen. (Lucifer)
5. Shoppa.

Fyra personer du kan berätta allt för (utan rangordning):
1.
Sofie.
2. Lotta.
3. Emelie.
4. Maria.

Tre val:
Svart eller vitt? Svart.
Sommar eller vinter? Sommar för att festa å ha skoj. Vinter för att köra skoter.
Chips eller godis? Chips.

Två saker att göra innan du dör?
1.
Skaffa Silkonbröst.
2. Bli miljadär.

En sak du ångrar?
1.
Kommer ej på något nu. Men det finns säkert nått dära..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0