Booring för fullt!

Nu är jag väldigt, väldigt uttråkad. Går fan inte å bli mera uttråkad. Gaah.
Syster är och festar med Tanja och Co. Skoj för henne då.
Själv sitter man här hemma och försöker sysselsätta sig med nått. Men kommer fan int på nått, inget att se på tv:n och inget annat att göra. Ska dt tverkligen vara så hära. Nää det går jag inte med på!
Vill hitta på nått nu, kanske man skulle ta å gå ut en sväng. Men problemet är ju då att man kanske stöter på en massa snorungar - blivande våldtäcksmän. Hade inte vart det roligaste precis. Att man ska vara rädd för att gå utanför dörren. Vars är världen på väg egentligen.

Dagen har kännts väldigt konstig. Känns inte alls som torsdag och inte heller att klockan redan är snart 23.00. Kanske man har haft för mycket för sig idag. Men jag har egentligen int gjort så mycket. Visst mer än jag då brukar. Vart en svängis på staden och sedan hemma och städat och grejsat med familjen. Skoj förresten att träffa dom igen. Speciellt pappa som det var ett väldigt bra tag man såg honom. Saknat!

Nu är då dom i min andra lägenhet och städar. Då jag ska vara utflyttat därifrån den sista. Tacksam för det. Men känner lite oro över vad mamma kan slänga nu. Det är lite väl irriterande. Det är ju faktiskt mina saker och jag bestämmer om jag vill ha kvar dom eller ej. Men hon kanske inte alls tycker att jag ska ha kvar typ en kopp som har gått lite sänder. Men va fan den koppen kanske betyder mycket för mig. Så varför ska man slänga den. (?) Visst jag kanske är en saksamlare, men fan låt mig vara det då. Kanske trivs med det!

Jahapps, nu ska man väl...jadu va fan kan man göra.
Iaf gå å ta ett bloss och sen nörda mig lite mera här framför datan.

-Over And So Fucking Boring!-






Jamie Walters - Hold on.

I don't wanna see you ever sad
And everything I've got, you can have
When it's all too much
You need some human touch
To see it's really not so bad

Did you call on every saint you know
But still you feel like you're on your own
Can you see through your tears
I will always be here
You're not out there, oh, baby, all alone

Hold on,
Till you feel a little stronger
Hold on to me
Yeah, now I said
Hold on,
Everything's gonna be all right
Just hold on to me tonight

Anything that hurts you, hurts me too
I'm not gonna let your, world turn blue
Will you take my hand
And feel how close I am
There ain't nothing I won't do for you

Till you feel a little stronger
Hold on to me
Yeah, now I said
Hold on,
Everything's gonna be all right
Just hold on to me tonight


I know the world can drive you to your knees
But when you need to cry, baby
Cry to me, yeah

Till you feel a little stronger
Hold on to me
Yeah, now I said
Hold on,
Everything's gonna be all right
Just hold on to me tonight

Just hold on to me tonight.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0