Gizmoo.

Ja, vad har hänt sen senast då..

I helgen var jag, Linus, Petter & Nathasja och spelade lite golf på golfgarden.
Blev lite småbesviken, stodde det skulle vara jätte stort där men inte det.
Men det blev roligt iaf men kom bara på andra plats. Är mycket bättre på bowling. ;p

Annars har det jobbats och tjoats på. Och igår var vi och kikade på Djurmagazinet och jag fick äntligen köpa mig en liten dvärghamster. Linus vara lite små sur men det går över. För han kommer inte ens märka av honom så liten som han är. Och väldigt tyst för den delen. :)

Men nu har jag iaf min lilla Gizmoo. :D Måste bara få han och känna mig så han blir lika tam och lätt att handskas med som Max. Men det ska nog gå. Men det var så himlans länge sen jag hade en hamster.

Nu ska jag iaf gå till bussen och sen blir det att jobba 10-19. Hoppas dagen går fort och att jag snart är hemma igen. haha


Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0