Fredag!

Fan, varenda gång jag ska logga in på bloggen på Linus dator så går det inte, lösenordet stämmer inte. Så var helt enkelt tvungen att fixa ett nytt.

Saknar min dator! Vad jag känner mig tom utan den, låter löjligt men jag är fan beroende av min dator, allt finns ju på den! Hoppas bara att den går att laga och att det inte går på flera tusen eller nått. Men det är fan värt det ändå. :)

Så ja, nu är det äntligen fredag, har känt mig väldigt less på sistone och inte riktigt haft orken som jag brukar ha. Så välbehövt med helg plus att jag även är ledig tre dagar till så sammanlagt fem dagar om jag nu inte jobbar nå extra. Men känner just nu bara att jag behöver en lång natts sömn och verkligen få sova ut.

Och det kanske inte går så bra då jag fastnade här och vad händer när man snurrar runt på olika sidor?
Man klickar och klickar och vipps så har man råkat beställa nått. ;p Men hamnade faktiskt på en bra sida där det fanns billiga grejer så kunde inte hålla mig. Hahah. Men några hundra hit eller dit gör väl inte så mycket. ;D

-
Ska väl ta och försöka komma härifrån och hoppa in i duschen och sen sängen, för hade vart bra att vara lite utvilad imån iaf då jag eventuellt ska upp tidigt och springa in en sväng på stan och sen tvätta och till kvällen blir det personalfest på klubbviken. Och jag ska få åka båt. ;p

Så nu godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0