09.10.15

Har vart ledig i två dagar nu men jobbar fem dagar tills jag är ledig igen..
Har tvättat i några timmar nu, ska alldeles strax gå och hämta den rena tvätten sen är jag klar. 

Annars har jag väl inte gjort så mycket idag, var och handlade på coop en sväng och mitt kort funkar aldrig där, men glömde så klart bort det och tog inte med mig några lösa pengar så när jag stod där i kassan så visste jag inte vad jag skulle göra. Funkar ej i bankomaten heller men tackafan vilken tur jag hade, det funkade när jag hämtade ut. Hade vart irriterande att behöva gå hem igen och sen tillbax..

Sen så har jag ju oxå blivit medlem på facebook, jag som verkligen inte skulle. Men så blev det och nu är jag helt beroende av alla spelen som man kan spela där. Fattar inte hur man kan bli så himla beroende, Helt sjukt!

Men nu ska jag gå till tvättstugan sen vette tusan vad jag ska göra resten av dagen men nått kommer jag väl på..

Kommentarer
Postat av: erika

hej!

vilka fina tårtor du gör!

tvåvåningstårta är inte så svårt faktiskt, jag tror bara man ska tänka på att inte ha för mycket fyllning utanpå själva tårtan (emmelan tårtan och sugarpasten, om du förstår) då kan den nog sjunka ihop eller få lite lutning. den undre delen måste vara väldigt stabil så den kan bära upp nästa.

det fixar du!

2009-10-18 @ 10:57:34
URL: http://kitschcake.blogg.se/
Postat av: S

Ja helt sjukt! jag är också beroende av allt.. jag lever fan efter spelen :/

2009-10-25 @ 18:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0