Onsdag.

Igår var jag ledig. Det behövdes verkligen! Jobbat hela pass dom senaste dagarna. Det tar verkligen på en. Förut trodde jag att det var hur enkelt som helst att sitta i kassan. Bara sitta där och dra varorna. Visst nå är det så men man får ont i armarna, axlarna och i ryggen av allt dragande. Och att prata med kunder det tar på halsen. Man blir väldigt törstig och det är inte så att man kan springa och dricka när som helst. Speciellt inte när det är packat med folk.

Men iaf igår gjorde jag ingenting, låg i soffan och kollade andra säsongen av  Dark angel. Och sen vid tre tiden for jag in till stan och mötte älsken och så kollade vi lite på bokrean och andra grejs.

Så kom hem med en massa böcker ett par skor till mig och kläder till Linus. Så jag har slösat redan 800kr innan jag fått min lön. Men den kom idag så nu är jag glad igen. ;p

Och denna lön ska fan räcka tills nästa kommer. Måste skärpa mig. Får inte slösa upp allt på en gång. Det går ju bara inte!
-
Idag har jag även kollat massa avsnitt av Dark angel. Men har även hunnit städa lägenheten lite så nu ser det okej ut här

Börjar först klockan 16.00 och går till stängning. Gillar dom passen, man hinner göra en hel del på dagen och sen så jobbar man några timmar på kvällen men lite ob. :)

Nu ska jag fortsätta nöta serien sen käka lite och dra till jobbet.

Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0