Äntligen fredag!

Äntligen fredag. Fan vad skönt! (:
Inte mått de bästa de senaste dagarna. Haft feber och vart massa snorig.
Verkar ju som om det aldrig går över men jag har vart på praktiken varenda dag. Riktigt stolt. ;p

Hittills har jag vart för det mesta i charken, alltså plockat upp massa korv, köttbullar, sill och sånt shit.
Även fått testa på att vara i frukten. Samma visa där...plocka upp frukten dårå. men är helt okej. Lite väl sliten känner jag mig. Det tar verkligen på kroppen. Så nu i helgen blir det att vara hemma och vila. Försöka få bort förkylningen, förvinner den så kommer den mest troligt tillbaka på måndag igen. Irriterande!

Hade vart bra om jag får vara utanför kylen nån vecka. Menmen..
-
Idag händer inge mycket mer. Imån blir det tyvärr tvättstuga sen vette tusan.

Ska nu kolla på ett avsnitt av Ghost whisperer. Det blir inte mycket av det nu för tiden.

Tjo.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Imorgon så blir det lite rulle iaf ;P

2008-09-12 @ 22:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0