Väntandes på busshelvetet igen!

Sitter just nu och väntar på bussen hem. Ny busstabell är det men 'min' buss går då inte oftare för det.
Det är som att bo ute i nån by eller nått. Är det meningen att vi som bor på Örnäset ska gå vars vi än ska. Skitbussar!

Annars har jag gjort det jag skulle på stan med försäkringskassan kunde inte hjälpa mig. Som vanligt dårå.
Var även förbi Dagobert och köpte mig en macka då jag är svin hungrig. Hoppas bara jag får behålla maten. Kissen fick även han en leksak. (:
Bussen kommer först om 7 minuter men nyss var det 37 minuter så tiden har ändå gått rätt snabbt.
Ska hem och kura med mig framför tv:n och förhoppningsvist mår jag bättre imån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0