En tidig lunch.

Mobil bloggning. Det blir väldigt grötigt men det får duga. Har lunch just nu, det blev självgjord pytt i panna som linus gjort. Annars har jag suttit i kassan från 8 till 12. Det gick faktiskt bättre än vad jag hade trott. Lite jobbigt bara att knappa i alla nummer för frukt och sånt. Men det kommer väl in i skallen ju mer man sitter där. Nästa gång är imån och nu efter lunchen vet jag inte alls vars jag ska vara men tror det blir frukten. Bara inte mejeriet, det är det tråkigaste stället..vet inte varför men det är bara så. ;p igår var jag på stan med lotta och andreas. Var väldans jobbigt att knalla runt där när jag hade jobbat hela dan. Och hade en väldans värk i benen när jag kom hem men tror det kan bero på dom nya skorna. Vill inte ha dom nå mer men jag har väl inte val. Gaah. Men kom iaf hem med en jacka och en halsduk. Läckan får duga tills vidare men hittar jag en annan som jag fäster mig i så köper jag även den. (: nu ska jag kolla vars det behövs hjälp. Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0