Söndag.

Söndag idag och har bara vart hemma och tvättat. Inte det roligaste men det måste ju göras..
Sitter annars nu med hårfärg i skallen och är faktiskt lite orolig hur det kommer se ut. Jag var inte så noga som jag brukar vara så håret blir väl randigt/fläckigt eller hur det nu kan bli.. :S

Helgen har annars bara varit lugn. Igår var vi hemma och kikade filmen Wall-e. Den var okej men inte så som jag har fått höra. "Det är världens bästa film" , "Det är min favorit film nu." " Den var så sorlig att jag höll på börja gråta." Hmmm. Ja alla människor har ju olika uppfattningar och gillar olika saker. Det är väl ändå bra.

Annars inget speciellt hänt. Och idag kan jag vara uppe hur länge jag vill, visst kommer troligen gå och lägga mig tidigt ändå men bara att kunna det känns bra.  ;p För jag börjar ju kl.16 imån. Så ett kort pass blir det. Väldans skönt.

Nu blev det väldigt osammanhängande detta inlägg men vem bryr sig.
Ska nu kolla runt lite här till det är dags att tvätta ur färgen.

Tjohej.

Kommentarer
Postat av: s

det är för att du sett så många filmer :p jag vill också se wall-e !

2008-11-20 @ 11:29:51
Postat av: Sussie

Du får väl ta och se den då. ;p

2008-12-02 @ 22:06:37
URL: http://sadsnowwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0