Mobilbloggning.

Sitter just nu och väntar på bussen. Jobbigt när jag inte får skjuts hem. ;p men det går bara att det inte är så himlans roligt att sitta här.

Annars var jag i kolonial idag, trodde först att jag skulle vara i kassan men icke. Det gick bra men jävligt varmt.
Dom borde skaffa massa fläktar eller kanske man borde gå runt med en egen. Haha.
Men nu sista timmen satt jag i kassan istället för nina då det var jätte mycket folk och en till Kassa behövde öppnas.
Men hojja vad mycket tjorv det blev denna gång. Inge roligt men jag lär mig väl av det oxå.

Ska nu iaf hem och bara ta det lugnt och vara uppe länge då jag börjar 14.00 imån. Fatta skönt! (:
Men kommer ändå troligen vakna tidigt. Men ändå vara piggare då jag inte behöver väckas av alarmet. Förhoppningsvist. ;p  Nu kommer bussen.

Tjohej.

Kommentarer
Postat av: Amanda

det r kul att alltid kunna vara uppkopplad :P fast lite stressande också

2008-11-12 @ 17:36:54
URL: http://amandaskleader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0