Godnatt.

Nu har jag fått ett sug att blogga igen, men har egentligen ingen aning om vad jag ska skriva.
Det är ju inte mycket som händer just nu. Vaknar, åker till jobbet, kommer hem, käkar och sen sova. Så inte så himla värst roligt men det får duga tills vidare. ;p

Maten blev god iaf, men inte lika god som förut. Det är ju inte samma tillsats som man lägger i köttfärsen så det är väl den som gör smaken annorlunda. Varför måste dom sluta sälja vissa grejer. ? Typiskt.

Kollar just nu på en film på tv:n - Systrar i jeans. Känner igen titeln så tror det finns en bok som heter det, eller har jag fel. ? Rätt så bra är den iaf och ska nu fortsätta kika på den och sen sova.
Den slutar sent så kommer vara död imån men behöver iaf inte vänta tills fredag tills jag får sova ut. Börjar ju sent på torsdag. :D

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0