Fredag.

Fredag idag igen. Första gången på länge det inte känns som helg, men det beror säkert på att jag jobbade eftermiddag igår.

Idag har jag som suttit i kassan nästan hela tiden då jag jobbade. Var så himlans mycket folk att alla kassorna var öppna men då gick tiden snabbt iaf.
Och jag har då lärt mig flera plu nummer till grönsaker och frukt. Kunderna verkar inte fatta vad man söker efter när man bläddrar i "boken". Rätt irriterande faktiskt när dom börjar säga hur mycket det kostar. Det skiter jag i, jag behöver bara hitta numret till självaste frukten för att kunna ta betalt. Gaah. Idioter!

Nu har då älsken kommit hem så nu slipper jag vara ensam nå mera. Jag som hade börjat vänja mig. d;
Men det blir nog filmkollande ikväll sen sova tidigt skulle jag tro. Börjar redan känna mig trött.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: h-f

ja, lite duktig är jag allt (; nu kan jag blogga var jag än är ^^ så jekla ball (;

2008-11-15 @ 00:04:59
URL: http://ishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0