Onsdag.

Idag har jag varit hemma, vaknade av mobil alarmet som ringde för fullt och väldigt högt ute i tv-rummet.
Inte det roligaste att vakna av men annars hade jag säkert sovit i några timmar till då jag var väldans trött.
Men då kanske man kan somna lite tidigare ikväll..

Annars kollat på lite tv, köpte ju en box igår så nu har man en massa kanaler som dom visar filmer efter filmen, men jag har faktiskt inte sett en enda film. Skumt.

Har gjort lite nougat godis, men dom blev inte som jag trodde dom skulle bli. Men dom går att äta och dom försvinner säkert snabbt ändå. (:
Har värsta suget på att baka massa kakor fast jag inte är så himlans förtjust i kakor men skoj att göra.
Så får väl se, måste inhandla lite ingredienser först.

Fick just såld min kaninbur, den har vart ute på blocket ett tag och hade glömt bort den men nu så är den såld.
Alltid roligt med lite extra pengar i fickan.

Ska nu kika på Project runway.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0