Vart på staden..

Vaknade rätt tidigt idag och inte sovit månda timmar då jag somnade först vid tre tiden igår. Det är så lätt att fastna vid datorn.

Kom iaf upp då jag och Maria skulle gå på stan men det blev mycket senare än vad vi hade sagt så hade kunnat sova längre men då kanske jag somnar tidigare ikväll då jag redan är trött.
Men iaf var på stan i några timmar, köpte ett linne och en kjol. Frågan är om jag kommer använda kjolen, den är inte alls jag. Men under hundralappen kostade den så det gör väl inte så mycket. ;p
Blev även en macka på dagobert och en mjukglass senare innan vi for hem.
-
Nu har jag inte ett skit att göra igen, uttråkad. Jag har kommit på att jag blir rätt snabbt uttråkad, speciellt när jag är ensam. Var inte alls så förut. Kunde sitta och stirra in i en vägg typ och inte alls vara uttråkad. Men allt förändras väl.
-
Blir väl kolla lite veronica Mars igen en stund till Unga mödrar är på tv:n.
-
Snart är du hemma. åååh. (:


Kommentarer
Postat av: h-f

jadu ? jag tänkte vara där iaf d; sen får vi se lite ^^ Jag har planerat att jag ska hinna träffa er massvis iaf ^^ Har du några planer ? (:

2008-06-19 @ 20:42:23
URL: http://ishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0