Trackaserad.

Jahapp, klar med tvättandet för ett tag sen och kollat på en film.
Ska snart dra till coop och hämta ut mobilen. Hoppas bara den har kommit. Annars blir jag irriterad.

Annars har jag ett jävla psyk efter mig. Han ringer och trackaserar mig hela jävla tiden. Han säger att jag är barnslig och sånt skit när jag inte svarar. Men vem fan är det, han har fan inget liv! Hojja, vad jag hatar han. Att han bara inte kan sluta ringa.
Har haft ett psyk efter mig förut och var tvungen att byta nummer, jag vill inte byta nummer igen. Bara så himla jobbigt att säga till alla att jag bytt. Blir bara så tjorvigt.
Om han inte slutar blir det polisanmälan sen blocka hans nummer. Orkar inte med den där jävla idioten nå mera!

Men men...ska nu fixa mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0