Promenera.

Vaknade i morse av mig själv, inte av kissen. Förvånadsvärt (?) nog.
Sen blev det en sväng på stan för att kika omkring dära med Malin.
Men mötte Lina just när jag kom så pratade med henne en massa och jag och Malin hann inte gå på stan då hon skulle möta sin moster en timma senare typ. Men det var skoj att träffa Lina. Gå på stan kan man göra nån annan gång.

Sen har jag bara vart hemma, kikat tv och laddat ner massa låtar till Sofie. Så nu har jag oxå lite nya låtar. ;p
-
Kom just hem efter 40 minuters promenad. Var skönt att komma ut och röra på sig.
Ska försöka gå ut och promenera varje dag. Har ju min lilla väg nu. (:
Men frågan är bara om jag motivationen. Men ska fan tvinga ut mig.

Tänkte nu hoppa in i duschen sen blir det att kolla en film jag spelade in igår.

Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0