Nattinatti.

Inte hänt så himlans mycket idag. Var till coop idag igen och handlade.
Ändå skönt att komma ut men så jobbigt att gå hem när man bär på tunga jävla påsar. Men jag är så illa tvungen. Just vid sånna här tillfällen önskar jag att jag hade körkort. Då hade jag bara kunnat ta bilen och åka vars jag ville. Hojja. Ska fan snart ta den där förbannade kortet!

Blev iaf korvstroganoff och ris till middag. Var väldigt gott.
Sen kikat på lite serier och skit.

Och nu har jag inget att göra så ska bädda ner mig i sängen och kolla på tv.
Vad jobbigt eller tråkigt det kommer bli när kanalerna försvinner, för då försvinner dom i sovrummet. Har ju bara en box i tv-rummet. Kanske blir att man skaffar en till. Hmm..

Jaja sängen nu.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0