Film.

Sitter här med hårfärg i skallen, som jag stoppat i själv! :D
Lotta är i Kiruna så vad ska jag göra.
Så var till coop och köpte mig en färg som jag kletade in. No problems.
Frågan är bara nu hur det blir, aldrig använt denna färg förut men det ser bra ut iaf. :)

Annars kollat på filmen 27 dresses. Den var helt okej. Men som jag har hört om den att den är skit bra. Nja det kan jag väl inte hålla med om men den var bra iaf.

Sen kikat på pussycat dolls på tv:n. Inte så himlans roligt att kolla nå mera. Förra säsongen var mycket bättre, mycket bättre dansare. Man kom t.o.m ihåg vad dom hette. Men dom som är med nu, vet jag tusan vad dom heter. Ingen som sticker ut speciellt mycket. Så bryr mig inte ett skit om vem som vinner. ;p

Ska nu hoppa in i duschen och ta bort färgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0