Tisdag.

Nu är jag tillbax i Luleå, kom i lördags. Åkte tåg med Syster & Andreas, och vi fick åka gratis då dom glömde komma in i våran hytt och ta betalt. Mycket bra. (:
-
Var skönt att komma bort från Luleå i några dagar, och även träffa mamma, pappa och dom andra.
Ändå inte hänt så mycket, men har ju faktiskt haft lov. ;p
-
Nyår var helt okej, blev först middag hemma hos mig sen drog vi till Sofie och festade lite och sen vidare till Lottas & Pernillas fest uppe på stan. Där det hände massa skoj och även lite mindre roliga saker. Men helt okej ändå.
Vid 12 slaget gick vi till stan där vi kollade massa raketer och träffade lite folk. Det blev ingen krogen, för alla hade inte pengar så vi gick tillbaka till lokalen och fortsatte att festa.

   
-
Idag  har man gå vaknat tidigt och farit iväg och tränat med syster. Kändes och känns nu väldigt bra. Lite små trött bara. Men då kan man somna tidigt ikväll dårå då jag ska upp rätt tidigt imån oxå.
Ska på nå möte med kursen. Som den oxå slutar snart, sista veckan nu. Fatta vad skönt!
Men kommer säkert få börja nått annat skit efter detta. Gaah!
-
Ska nu ta och fixa mig lite och åka iväg till Anette. Kolla på hennes nya fina golv och snacka lite skit. d;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0