Onsdag.

Vaknade vid 8 i morse. Fixade mig och drog till arbetsf. för nå möte om kursen.
Och fick då veta att jag fått en ny handläggare. Fatta vad glad jag blev. Skönt att slippa den där jävla Sean Black! :D
Hon jag har nu verkar helt okej och jag fattar vad hon säger iaf.
Blev där typ en timma..
-
Sen vidare på stan där jag skulle möta Anette, följde med henne då hon skulle masseras. Hade vart skönt det oxå men ides inte lägga pengar på det, så det får bli en annan gång.
Gick runt lite på affärerna och jag köpte två till tröjor. Så nu får jag inte köpa nå mera kläder denna månad. Har handlat alldeles för mycket. Måste spara pengar till London.!

Fick även min tid på Aeon, så ska tatuera mig den 29, fan vad roligt. Längtar!

-
Ska nu kika lite bloggar sen slå på tv och sitta där en stund. ;p

Kommentarer
Postat av: S

ja var lite sparsam nu!! vi ska shoppa som fan sen ;D

2008-01-09 @ 21:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0