Irriterad!


Varit hemma nu ett tag, for tidigare idag in till stan för att tatuera mig men tydligen var det Micke (den dåliga) som skulle tatuera mig och inte Thomas (den bra) som jag då ville och trodde. Så jag sa bara att jag inte vill att han ska tatuera mig då dom andra tatueringarna han gjort har blivit dåliga, han kan ju inte ens göra raka sträck. Då ska man fan inte tatuera! Hojja blir bara så himla irriterad, jag som har gått och längtat till denna dag för att äntligen få mina stjärnor men inte.
Bokade om tiden så att Thomas får tatuera mig, men det fanns först en ledig tid den 4 april. Skita länge dit men får väl gå och längta till den dagen då. Gaah!
-
Sen pratat lite med Sofie på telefonen, första gången jag ringde till hemtelefonen i London. Trodde det skulle gå jätte mycket pengar då vi pratade länge men det gick bara ynka 20kr. ;p
-
Ska nu ta och försöka ge mig på den dära sketna grejen som skulle skickas in i fredags som jag fortfarande inte har gjort sen kika lite serier.

-OverAndOut.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0