Tisdag.

Tisdag idag och snart åker jag till göteborg, bokar biljetterna imån, och får som hoppas på att man får några. Sista minuten så inte alls säkert men det ska nog gå.
-
Idag vaknade jag klockan 6 i morse, visst gick inte upp föränn 6:30 dårå men ändå. Hade bokat tvättis så bara att dra sig upp och tvätta. Trodde jag skulle somna på soffan senare eller nått. Men har fan hållit mig vaken, riktigt duktigt tycker jag. ;p
-
Gick senare en sväng till coop för att skicka iväg paketet. Trodde frakten skulle gå på 55kr men det blev hela 77kr, det var några gram för tungt så. Typiskt men whatever. Hon som köpte dom känade på det iaf.
Annars köpte jag lite mjölk och sånt grejs.
-
Om nån timma kommer älsken hem och då blir det väl att vi ska iväg och köpa lite böcker på rean. Hade vart skoj om man hittar nån bra och billig bok.
-
Har även pajjat armen, vette fan vad som hänt. Bara det går över innan helgen. Det måste det göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0