Massa semlor gjorda.

Var uppe 5 i morse efter en "jobbig" natt, kunde inte sova typ alls. Kollade på klockan varje timma. Hatar när det händer. Men man vill väl inte försova sig så kroppen ställer in sig på att inte sova så djupt typ. ;p
Men iaf for iväg och började jobba 6:30, trodde jag skulle få göra en massa semlor diekt jag kom dit men nejdå, fick göra några tårtor, sen packa upp semlorna och pudra om och in med dom i lådorna igen. Långtråkigt!

For iväg en sväng med han som kör ut alla semlor, var så många så han behövde hjälp. Så kom iväg en timma, skönt var det. (:
Skulle få sluta vid ett, klockan blev ett och jag var kvar, gick därifrån 17:20. Så jobbade 10timmar & 50 minuter.
Men dom sista timmarna blev det att göra en himla massa semlor då alla semlorna dom hade gjort i natt tog slut, och kön var väldans lång. Det var stressigt men ändå skoj. Att göra semlorna dom timmarna var roligast under dagen iaf. :)

Skita ont i hela kroppen, det känns då att man har slitit skiten ut en. Men det var ändå bara för en dag så det gick.
-
Ska nu fortsätta kolla på Gossip girl.
Sen kika film om jag orkar.
Sen bums i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0