Tisdag.

Nu har jag vart ledig i hela fyra dagar. Väldigt länge sen jag var det. Men det har vart skönt men lite uttråkande då och då.
För det mesta vart hemma och bara slöat. Kollat massa filmer som går på tv:n nu...som går varje år kring jul.

-
Julafton imån iaf och jag ska upp tidigt och jobba 10-14. Skönt att det bara är fyra timmar och är så irriterad för att bussarna har söndagstrafik dom här dagarna. Jag kommer ju inte i tid eller så kommer jag en timma för tidigt. Skoj, verkligen!

Sen hem och kolla på Kalle Anka och resten.. efter det inga planer alls. Känner faktiskt inte för nått så blir nog bara att vara hemma. Whatever. Inte roligt med jul ändå.
Var riktigt länge sen det var en sån rolig och mysig julafton. Men det är väl så när man blir gammal.. ?

Btw. Grattis Lina på födelsedagen! Hoppas dan blev riktigt rolig. :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad go du är. :)

2008-12-24 @ 19:46:08
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0