Lite som hänt.


Tjo.
Nu har jag inte skrivit på ett bra tag igen. Men det händer inte mycket så inget intressant att skriva om ändå. ;p
Sofie var då här i två veckor och det var jätte skoj, kändes faktiskt lite tomt när hon hade farit hem. Miss you!

Luleåkalaset var ju i helgen. Jag och Linus gick dit i torsdags för att kolla nordman med det blev lite drickande och sen för mycket. d; Men det var en skoj dag.

Fredagen mådde jag inte så himlans bra, väldigt trött om inte annat. Kom igång väldigt sent med att fixa mig så Malin kom hit då jag hade en handduk på skallen. Haha. Men det är väl tur att jag är rätt snabb då, snabbare än vissa andra iaf. ;p Blev lite cidrar och drinkblandande. Hon tog det lugnt men jag drack på. Inte ofta man är ute så måste ju passa på. Tog iaf bussen in till stan och jag kom gratis in då det är samma biljetter från förra året och jag sparar ju på allt så..
Träffade Linus på engång och vi gick runt lite där och sånt. Kom hem inte så sent ändå.

Lördagen mådde jag rätt bra faktiskt, kroppen hade väl blivit van efter all alkohol. Men var ändå rätt seg.
Denna dag blev det att jag hängde med Linus till Petter. Var väl sisådär. Vissa grejer roliga och andra uttråkande. Men allt som allt hade jag väl ändå roligt där med tanke på att jag typ inte kände nån. Tiden gick och vi drog in till stan. Blev samma sak där att man gick runt där och käkade lite och drack mera.

Men det hela har varit helt okej. Men nu ska jag inte dricka på evigheter. d;
-

Jaa, måndag idag och bara att ta tag i nya krafter. Gick och la mig sent igår och vaknade tidigt idag då jag skulle iväg och tatuera mig klockan 10. Tatueringen blev då bra, nöjd hittills. Men vänta bara tills plasten är borta så jag kan studera den noga. haha Nää, men den blev nog som den skulle.
Nästa tatuering blir först nästa år då han är fullbokad ända till januari. Det suger. För jag kommer vilja ha en ny snart igen.

Blev sen en macka på dagobert och en sväng på stan. Men nu är jag hemma och vet inte alls vad jag ska göra. Kanske kolla nån serie. Jo, det ska jag göra. Hejdå.



Kommentarer
Postat av: Lina

Hahah, du har haft en hel helg. :) vad har du nu tatuerat? nyfiken. :) jag vill också. :/

2008-08-04 @ 19:32:19
URL: http://d0nnan.blogg.se/
Postat av: Lina

Bara du har haft kul. :) Jag vet ju vad jag vill tatuera så man kanske skulle ta och boka en tid. Maia ska ju tatuera sig nu i september har jag för mig, hon bokade tid i början av sommaren.

2008-08-07 @ 10:19:59
URL: http://d0nnan.blogg.se/
Postat av: Lina

något så fantasifullt som min dotters namn. ;) och så den lilla andra också. både jag och ante har tänkt göra det. problemet är bara vaaaaart, man vii ju inte bara tatuera in det någonstans och sen ångra sig för att man satte den just där. du måste fota din nya tatuering och lägga ut den så jag får se. :)

2008-08-07 @ 10:39:09
URL: http://d0nnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0