Hemma igen.

Så nu är jag hemma igen. Det tog bara en halvtimma med kändes mycket kortare då jag sms:ade med Sofie typ hela tiden. Jag kan faktiskt göra två saker samtidigt...lyssna och skriva. ;p

Men fick inte veta nått nytt. Lite om praktik och sånt...och vad jag uppfattade det så verkar det inte vara ett måste att fixa praktik tills måndag men att man ska försöka. Ska bara komma på vars jag vill vara och ringa dit. Och hoppas jag får på första stället. (:

Ska nu kika lite csi och sen troligen mera Dark angel.

Kommentarer
Postat av: S

pfff du ska inte sitta och smsa när du ska lyssna på viktiga saker ;p

2008-08-19 @ 22:31:04
Postat av: sussie

Svar till s - Sofie. (:

haha. så himla viktigt är det inte, speciellt inte när jag hört det ett antal ggr förut.

2008-08-20 @ 14:04:54
URL: http://sadsnowwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0