Handla.

Vi får iväg en sväng efter vi käkat till Barnens hus för att köpa lite pärlor, jag köpte även det nya monopol spelet. Egentligen helt onödigt då jag har det gamla men bara för att ha det. ;p
Sen in på Dollar store och handla lite skit och en jävla massa kattmat. Men det räcker väl inte länge ändå för så mycket som han äter.

Sen handla en massa mat på coop, blir troligen tacos käkande imån med Lotta & andreas. Hade iaf vart trevligt.
Och nu ska jag väl se tv hela kvällen..

Jaja, tv:n nu.

Tjo.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jo vi kommer :) Blir de nå´Odin denna gång? Hahaha...Tar med mig vinaren och hamstern oxå.

2008-08-21 @ 21:46:50
Postat av: sussie

Men vad bra. (: Jorå, nå finns det Odin hära. Bara att dricka. ;p

2008-08-21 @ 22:16:10
URL: http://sadsnowwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0