Måndag.

Nu har det inte blivit nått skrivet på länge igen.

Har iaf vart i Kiruna en vecka, kom hem igår. Var väldigt skönt att komma dit, umgås med Sofie och ha folk runt om sig. Kan vara skönt att vara ensam, men när man är det ofta så är det väldans skönt att inte vara det några dagar.

Vet egentligen inte varför jag bara var där en vecka, för den där kursen börjar ju först nästa vecka. Menmen.. kanske kan vara skönt att vara hemma lite innan, eller? ^^ Det vette tusan, men iaf så var det skoj att ha nått att göra, gå på promenader,kika lite filmer som pappa laddar ner för fullt. ;p Gå och lägga sig sent som det tydligen inte går här. Eller det går väl men inte det roligaste att vara uppe länge själv. Lite roligare med sällskap.
Och hann även en sväng på stan. Men där fanns det inte så mycket man kunde hurra för.
-
Var även barnvakt åt Neo en dag, trodde han skulle typ vara skit rädd för mig då vi inte träffas så ofta. Men det gick hur bra som helst. Han är verkligen lätt att passa. Så nu har man lekt lite men lego och varit ute i snön. ;p
-
Idag hade jag tänkt att vara hemma och bara ta det lugnt men icke. Blev att vandra lite på stan men Malin.
Var in på H&M och var tvungen att köpa nått för minst 202kr för att få rabatt senare på några hundra. Om det där nu stämmer.
 Hittade iaf tröjor som vanligt. Hade vart bra om man nångång kom hem med ett par byxor. Hatar att prova byxor så det blir aldrig av. Och så finns det ju knappt några man vill ha heller.. Så typiskt.

Köpte även ett par skit snygga kilklack skor. Men är fortfarande inte säker på om jag ska behålla dom. Vill men pengarna säger nått annat. För dom var inte precis billiga. Men har tre dagar på mig att tänka. Annars får det helt enkelt bli en fattig månad och inte få slösa pengarna på skit. Lite väl svårt. d;

  <----- Ska jag behålla dom? :)

Blev även lite fika på nått ställe, komme ej ihåg vad det heter. Men hon som var i kassan känner jag igen och hon mig dårå. Men jag kan inte koppla vars jag sett henne eller vad hon heter. Men vi pratade och jag fick låssas att jag typ vet vem hon är. Kan tänka mig att jag träffat henne under nån praktik på nått bageri. Men vilket. ^^
Fick iaf rabatt på fikat så det var ju väldigt bra och snällt. (:
-
Skulle försöka hinna diska idag men tror jag skiter i det. Får väl försöka imån istället. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0