Måndag.

Kom just hem från arbetsf., fick lyssna på henne nån timma om snack om att söka jobb söderut. Inte fan vill jag flytta, speciellt inte så långt ner! Fattar inte hur dom tänker, visst vill man ha jobb men inte flytta för att få det. Inte då jag iaf. Whatever.
Ska iaf börja nån jäkla skit kurs den 8 maj igen. Längtar  verkligen dit. NOT!
Kan ju alltid hoppas som vanligt att det blir skoj. Men ofta det kan bli det när man ska lämna in en massa uppgifter hela tiden om jobb, jobb, jobb.
Hade jag velat det hade jag gärna kunnat börja plugga. Men men..
-
Ska nu grejsa här lite och försöka hitta på nått att göra.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så när kommer första Lucifer besöket då? ;P Nu ska jag iväg på möte efter Älsk har lagat mat åt mig. Men call u l8er. Jag kan ge dig jobb....min personliga biatch :)

2008-04-21 @ 16:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0