Fredag.

Fredag igen. Spelar egentligen ingen roll vad det är för dag. Har ju helg varje dag.
Men skoj att älsken är hemma, så behöver man inte uggla här hemma själv. ;p

Vart och tränat idag igen. Tredje gången denna vecka, känner mig riktigt stolt över mig själv.
Men nästa vecka ska jag till arbetsförmedlingen, och då börjar väl allt skit igen. gaah!

Annars inte gjort så mycket idag, fått hundra kort som jag framkallat, så har fixat här med en massa kort som jag försöker få ordning på. Riktigt roligt.

Men nu sitter jag här och väntar på att älsken ska komma hem, så ska vi väl åka och handla lite.

-
Jag ser lite skum ut men Linus är söt. :)
image186

                                      Älskar dig! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0