Lördag.


Känns att man inte har nått att göra, men nu är det så
att det finns en hel del man kan sysselsätta sig med.
Jag ids bara inte. Gaah

Inte gjort mycket idag, vart till elgiganten å köpt lurar
till mobilen men kom hem å inte funkade dom, så
bara åka dit igen å lämna tillbax dom. Så lite sådär
lätt irriterad har jag vart idag. Hatar när det inte går
som det ska..

Försöker packa här för fullt oxå, men allt fick inte
plats så bara tömma väskan å börja om igen.
Jobbigt värre, men jobbigare att ta med sig en
väska till. Men blir nog troligen så ändå. När jag
har lite grejer att ta med mig som jag inte hade med hit typ. ;p

Ska nu iaf grejsa lite hära sen blir det att dra till Sofie å lämna
en kamera som hennes pappa får skicka ner till henne.
Bara det inte regnar!

Hittade lite gamla bilder, då jag hade långt/längre å tjockt hår.

    Lillkissen. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0