I Luleå.

Kommit tillbax till Luleå, kändes väldigt skumt faktiskt
på nått konstigt sätt. Men nu börjat "vänja" mig att jag
är hemma igen. Men som vanligt finns det inget att göra.
Längtar redan tillbax till Kiruna, kanske inte direkt till kiruna
skulle jag tro, men till mamma å pappa. (:

Som sagt inte hänt nå mycket sen jag kom hit, men hoppas
på mera typ.
Måste även till stan i veckan, nu när jag fått några rabatter
så måste jag ju använda dom å köpa nått. Men nått hittar
man alltid.. ;p

Sofie åkte oxå till London idag, så nu är hon nog framme.
Hoppas hon får det bra där nere. Ska komma å hälsa
på dig nån vecka eller så.

Gratis gen.
Vill du ha en Sex and the city shoebox eller kanske en ny mobil?
Det kan du få helt gratis om du blir medlem och värvar några medlemmar. :)

1. Fullfölj erbjudanden bli medlem på t.ex Mariabingo!
2. Värva 7 st och du får pryl 1.
3. Värva ytterligare 13 och få pryl 2.

BLI MEDLEM.

Klicka gärna på denna länken för att bli medlem: http://gratisgen.se/?ref=77035



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0