Fredag.


Kom som vanligt hem från Lotta typ nyss, vart där å städat
igen. Men ändå skoj. Lite mindre skoj var att jag råkade
pajja deras ugn, hoppas dom bara får en ny av lulebo,
annars blir det dyrt för mig å jag som knappt klarar av att
leva på de pengarna jag har. :/ Men inte så mycket man kan
göra åt det..

Innan man for till Lotta var jag en sväng på stan med mamma
och else-maj som kom till Luleå idag. Trevlig liten runda på stan. ;p
Inhandlat några tröjor och en mössa. Knall röd.

Ska vila nu ett tag å kanske kika lite på tv.


Vuxenpoäng.com - Hur vuxen är du egentligen?

Din vuxenpoäng är: 15.8

 

Din ålder borde vara 28.9 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

Tänk om man var så gammal. Hujja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0