Torsdag.

Var till arbetsförmedlingen i morse. Hatar att gå dit för då måste jag ju träffa
den jäkla idioten som jag har till handledare/handläggare eller va fan dom nu heter.
Han är trög som fan å jag blir alltid på ett sånt dåligt humör efter jag träffat honom. Vill ha en annan men verkar som om jag inte får det.  För det första så kan han inte ren svenska eller han mummlar typ ut orden så man inte alls förstår vad han säger, så där sitter man som ett fån och verkligen försöker förstå, men icke. det går inte. Gaah, kan han inte gå till nån jäkla talpedagog eller nått! Att en person kan göra en så irriterad, fattar inte!

Men iaf så måste jag börja nå program på måndag, få lära sig hur man skriver cv och sånt shit.
Har man inte fått göra det tillräckligt nu. Men nej, det kan ju hjälpa mig att få jobb. Jo men visst.
Kan jag bara skriva cv bra så 'vipps' så får jag ett jobb. Nä det funkar inte så, det måste finnas nå jobb att söka oxå, som det aldrig finns. Men det verkar ju inte han/dom fatta. Hojja, blir tokig. !!

Får väl börja gå dit å bara slösa bort massa tid, visst har inte mycket annat att göra ändå men
då kan man åtminstone välja själv vad man vill göra å inte bli tvingad till nått.
Men visst nå kan jag ha fel, det kan ju vara typ bra eller nått. Får se efter måndag om jag ändrat uppfattning. Men det tror jag ju knappast..

For efter mötet till syster och pratade lite å sånt. sen hem och kikat lite på tv.
Pratade nyss med älsk, han har nu opererat sina ögon så nu har han bra syn.
Allt har gått bra å han har inge ont. Good. Han kommer hem sent ikväll så resten
av dagen blir att vara ensam. Trist men ja vad ska man göra..



Lite fler figurer vi gjort kommer här:      (:

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0