Sjuk. Gaah!

Började som sagt den dära kursen igår, gubben på arbetsförmedlingen sa ju att
det kommer handla om cv å sånt shit i 12 veckor. Men det är inte alls så.
Visst nå blir det sånt men även massa studiebesök. Å själva "klassen" vekar helt okej, dom jag pratade med iaf. ;p

Började känna mig dålig igår, å på kvällen var jag helt täppt i näsan å mådde bara värre. Så idag blev det inte att jag gick dit, orkade inte upp ur sängen å kände mig helt matt.
Inte helt okej än men mycket bättre så får se hur jag mår i morgon bitti. För imån ska vi åka till storforsen å jadu vet inte riktigt vad vi ska göra där men ja..


Igår blev det även lite monopol spelande med Lotta, Andreas & Linus.
Länge sen man spelade det och vårat gamla har försvunnit så i lördags
var man ju på loppis å där låg det på bordet, så var ju bara tvungen att köpa det.
Men 30kr för ett spel, värsta köpet ju. ;p
Å jag åkte så klart ut först å Lotta hon vann, som alltid. Inte många gånger jag
vunnit över henne. Gaah.
Men troligen lite mera spelande i helgen. Hoppas iaf! :)



Kommentarer
Postat av: L8

I always win!!! Muhahahahahahaha>

2007-10-24 @ 09:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0