Lördag.

Igår kväll blev det lite tacos middag här hemma med älsk, syster & Andreas.
Och även en massa efterätt med glass, maränger, bananer & kolasås. Himlans gott.
Blev även lite monopol spelande igen, jag åkte då inte ut först denna gång men Lotta, hon vann igen. Om det nu inte blev delad första plats. Dom gav väl upp. ;p
Men riktigt trevligt var det. Får göras om.

Idag har man då vart uppe rätt tidigt ändå, täppt i näsan och jävland ont i halsen så kunde inte somna om när jag vaknade där vid 8-9 tiden.
Kollat tv, suttit vid dator, badade kissen lite, det tyckte då inte han om, var alldeles stel. Beställde hem mat, kollat lite film och nu sitter jag här i min ensamhet. ;p
Linus är på hockeyn sen blir det nå födelsedags/fest firande i byn. Så han får man inte se föränn ikväll. Men jag klarar mig. d;

Men frågan är bara vad man ska göra nu. Sugen på att måla men ids bara inte ta fram allt grejs. Jag är lat, jag vet!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0