Tisdag.

Redan tisdag och ingen praktik denna vecka, inte hittat nån så sket i det. Och nästa vecka är det ett "uppehåll" från praktiken, ska grejsa nått med kursen. Men efter den veckan är det fyra praktik veckor till. Måste hitta nått roligt och nått jag kan få ut nått av. Som på Djurmagazinet lärde jag mig inget nytt å det var så himlans tråkigt, orkade inte stå ut där en vecka till så det är därför jag är hemma denna vecka.

Bara massa praktik snack, tråkigt men det är det som händer i mitt liv just nu typ.
Efter det har jag ingen aning vad jag ska göra, det återstår att se..

-
Idag har tiden gått väldigt segt, har inte haft nått att göra så det har inte speciellt varit nån rolig dag.
Och älsken kommer hem först om lite mer än en timma. Slippa vara ensam då iaf. (:

-
Kanske ska stoppa upp lite grejer på tradera och blocket jag ska sälja.
Vad kommer upp här senare. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0