Söndag.


Gårdagen blev som sagt att vi for till Lotta & Andreas och käkade middag. Gott och trevligt.
Blev sen lite drickande med kortspel.

For sen till Lissys pojkvän där det blev fest. SKulle inte dricka eller för den delen gå ut på krogen. Men det blev det ena och det andra. Men det var skoj, mycket, mycket roligare än i fredags. Och jag kände inte ens personerna, men dom var mer i min smak än dom i fredags. Så då blir det bara roligare.
Åkte sen vid 12 tiden in till stan iaf och gick på färjan, det enda stället som är öppet på lördagar för dom som är typ under 23 eller vad det nu är. Vart där en gång förut men det var länge sen och jag kände inte alls igen mig, så dom måste ha gjort om mycket. Var iaf skoj, men for hem tidigare med älsken som kom till stan efter han vart och sett fotbollen hos sin kompis.
En riktigt trevlig och rolig kväll fick jag ändå. (:
-
Idag har jag sovit riktigt länge, gick upp klockan 13.00. Fattar egentligen inte hur jag lyckades sova så länge men länge sen jag faktiskt fick sova många timmar.
Sen suttit här framför datan och ska snart hoppa in i duschen och fixa till mig lite då jag och älsken ska ut och käka på restaurang och fira våran 2års dag. Den 19:e imån.
Men börjar ju på Djurmagazinet imån och slutar ju först klockan 19.00 så vi firar den idag istället. (:

-
Och vad jag saknade Sofie igår, alltså så himla mycket. Vill träffa dig nu!
Love yaa my little biatch!

image116


Vidare nu. Byebye.

Kommentarer
Postat av: Micha

Svar: Ja men vad trevligt. Grattis! :)

2007-11-18 @ 17:06:10
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: S

Love you

2008-04-14 @ 14:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0