Lördag.

Så nu har jag praktirerat klart på Dollar store, var faktiskt rätt skoj och jag trivdes dära. Så det var riktigt typiskt att jag inte fick nå jobb. Det är en massa grejs att göra dära när dom håller på att bygga om så han tyckte typ att jag skulle bli utnyttjad men om jag får lön så spelar det ju ingen roll. Fattar inte riktigt vad han menade men inget jobb iaf. Inte just nu men han skulle ringa om det fanns en chans senare eller nått. Men det har man hört förut och inte ringer dom. Gaah!

-
Igår skulle jag och dom som jobbar på Dollar ut och käka lite och dricka och sånt men det blev det inget av, ville inte gå om inte Lissy gick dit och hon kände sig sjuk så det blev inget med det.
Hängde istället med Emelie på nån fest, som nån hon kände hade. Men var inte alls skoj dära och kände ingen, även väldigt trött så kände mig inte på g. Så älsken kom och hämtade mig och så for vi hem. Somnade typ på engång jag kom hem.
-
Idag har jag hittils vart hemma och kikat på inspelade serier som jag inte haft tid att se eller att dom visats så sent så jag inte kunnat se dom. Men nu sitter man då hära klar fixad och ska snart iväg till syster och Andreas och käka. Blivit bjudna på middag. Så det ska bli trevligt. Funderade först på att dricka lite men blir nog inget av det.
Så det blev igen en typ nykter helg. Men man behöver inte alltid dricka. ;p

Ska nu kika runt hära lite innan vi åker iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0