Hemma väldans sent..

Kom hem för typ en halv timma sen.
Slutade klockan 19.00, älsken kom och hämtade mig och vi for förbi Toys "R" Us, (det är väl sådär det stavas/ser ut) och det stället var mycket dåligare än förväntat. Inte speciellt stort egentligen och inte mycket grejer ändå, mycket av så lite om ni fattar.
-
Men började iaf på Djurmagazinet idag, trodde det skulle vara roligt men nej!
Visst det första jag fick göra var att mata djuren och sånt och det var ju skoj, så mysiga små djur. Fastnade för en grå vädurskanin. Så himla söt.
Men efter det fanns det typ inget att göra på hela dagen, först när det var typ en halvtimma kvar av dagen så fick jag lite att göra. Alltså jag vill tillbax till Dollar store! Irriterande att jag inte fick nå jobb dära. Gaah!!
Jag är van att typ ha nått att göra hela tiden, och inte bara gå runt dära och inte göra nått. Jag blir tokig!
Men hoppas iaf att det blir mer att göra imån, skulle komma in massa varor, så kan bara hoppas och att det blir roligare så jag kan stanna kvar där en vecka till. Blir som enklara för mig. Då har jag bara fyra veckor till att hitta praktik för. Men får se...

 
Kaniner, några bruna och den gråa. (:

-
Ska nu käka lite palt och mysa i soffan med lite glass efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0