Sista dagen..

Då var det sista dagen idag på jobbet. Men förhoppningsvist
ringer dom mig när dom behöver lite folk..
Har ändå vart helt okaj, började trivas mer å mer så lite trist
att inte jobba dära nå mera. Men så kan det vara.

Idag kom pappa till Luleå oxå, länge sen han var hära.
Har inte ens sett min lägenhet så hit måste han komma förbi. ;p

Annars blir det väl att bara vara hemma idag, inte mycket planerat och mår inte
så himla prima heller så har ingen ork att göra nått.
Men blir väl bättre där oxå bara jag får sova nu i några dagar. ;p


Lite nya grejs som jag gjort denna vecka..

 


Annat som jag och älsk sysslat med.. Riktigt roligt. (:

          Det är pärlor dårå. ;p

Kommentarer
Postat av: L

ät det mina tårtor du har bakat? :D

2007-07-27 @ 21:40:04
URL: http://d0nnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0