Fredag!

Äntligen fredag och man är ledig några dagar. Känns skita bra!
Har väl vart okej att jobba dära, det bästa bageri/konditori stället hittills iaf.

Kom hem vid 14 tiden, har hunnit tvätta och kika lite tv som ledde till
att jag somnade. Så lite piggare är man nu, men ändå trött.

Mamma å syster kommer till Luleå ikväll oxå, men stannar bara över
natten sen far dom vidare till Söderköping - till morfar.
Vill oxå hänga med och skulle egentligen göra det men nu jobbar jag
så inget sånt för mig. Bajs!

Ska hitta på nått att göra nu. Men frågan är vad. ?


Lite grejs jag har gjort under veckan... (:


Kommentarer
Postat av: H-F

smarrigt (;

2007-07-13 @ 19:46:26
URL: http://ishav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0