Fredag igen.

Nu är det fredag igen. Älskar fredagar nu för tiden.
Har vart på jobbet hela veckan och har vart väldans
trött. Trivs dära, alla är trevliga och så men bara att
det är så jobbigt att gå upp på morgonen och vara trött
hela dagen, man orkar inte göra nått. Inge kult att ha det så.
Så vet inte om jag orkar jobba dära så länge om det blir så att
jag får jobba längre.. Men några månader orkar man väl hålla ut.

Idag har man hunnit med att vara omkring på storheden och handlat lite.
In på barnenshus och där hittade jag den efterlängtade "leksaken" som jag
minns som liten, och som jag velat ha länge. Blev jätte glad när jag såg den. (:
 


Även under denna vecka har jag gjort lite grejs..
Först nå marsipangrejs, rosor, nå banangrejs, toscagrejs, kafferullar (?), kanellängder, pistagelängder, samma som första med med chokladgrädde, nå godbitar och min tårta som jag gjorde innan jag slutade idag. (:

         

Kommentarer
Postat av: S

vad fint du bakar :)

2007-07-27 @ 12:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0