Tisdag.

Januari nu då, ett helt nytt år. Inte alls börjat bra.
Är i Kiruna, men vill vara i Luleå med älsken. Saknar han bara så mycket.
Hemresa den 26:e först. Gaah!

Har inte mått precis det bästa de senaste dagarna. Ramlade t.o.m ihop för nån dag sen, tog ett glas mjölk å sen minns jag inte nå mera. Helt jävla sjukt.
Vet ju att jag inte mår bra så det är väl egentligen inte så himla konstigt. Men känns som om ingen bryr sig. Enligt en viss person är det ju bara inbillning. Jo visst BARA inbillning. Men hon känner då inte mig, alltså känner mig riktigt ordentligt. Å hon skiter väl i att försöka göra det oxå. Whatever, jag ska sluta bry mig om henne. Börja skita i allt å alla nu. Orkar bara inge mera.!

Annars kikade film med Sofie igår. Känns bra att jag har Sofie iaf. Vi har våra små dåliga stunder. Men det går över. Tack för att du finns, du betyder mycket!

Ska nu ta å gräva ner mig.  Pisshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för att DU finns! love you bejb

2007-01-11 @ 01:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0